dinsdag 3 januari 2012

Mijn verleden in Ierland

Ik heb drie jaar lang lang in Ierland, ik was toen ongeveer 30 jaar en heb er een leuke tijd gehad. Nu ben ik 60 dus precies sde helft. Ik was daar werkzaam in een bedrijf om spijkers uit planken te halen die hergebruikt werden. Ze vertelde me dat van dat hout surfplanken gemaakt werden en houten modellen.
Ik woonde in Monkstown en in het pension de 'Stella-Maris'.  Het was best leuk om een pension te hebben als je een beetje geld hebt, er is niks mis mee. De bups met muziek waren geweldig zoals de Dubliners.
Ik was er met de boot en trein gegaan, zo helemaal in mijn eentje, dat deed me niks. Ik was door met de nacht trein gegaan en in London even gebleven.
klik hier
De mensen met wie ik omging, natuurlijk ook de mooie meiden, waren van het Trinity college, ik heb daar ook rond gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten