vrijdag 1 maart 2013

Lente 2013

Beste mensen, hier ben ik weer en kijk naar .....
de lente !!! 

Vergezichten des levens, dat de lente er aan komt, 21 maart begint de lente maar per vandaag de 1 maart komen de kiviets eiren weer, wat een een geluk voel ik daarbij. Volgende week super lekker weer en we hebben het met z'n alle gefiks, de winter is voorbij en het nieuwe jaar kan echt beginnen.


Ook de Posthoorn is weer compleet, het is even zoeken naar de nieuwe verhoudingen maar we helpen elkaar we. Mijn bijdrage is de tolerantie, ik ben bruggenbouwer, geef mensen aandacht en zorg dat ondanks alles, het zonnetje schijnt.

En ...... dat ook weer komt zijn de zomers geklede meisjes, een lust voor het oog.


Dat was mijn vergezicht voor de zomer maar eerst de lente.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten