woensdag 16 december 2015

De artiest aan het werk


Mochten mijn kunst stukken worden deze onderstaande foto's nog erg beroemd, want hier is de 'one-and only artist'  aan het werk. 

Als ze vragen wat er in mijn omgaat zeg ik: ik denk dan aan niks en dat het gratis is, ik ben dan denken dat ik wereld beroemd ben en dat ik een vrolijke artiest ben en ik denk dan ook aan vincent van Goch, dat hij ook veel schreef. Ook dat iedereen aan mij denkt, dat ik een vrolijke nieywe dag kan beginnen en dat ik met me zelf de hele wereld van opvrogelijk. Dat het zwarte van het bestaan wat lichter wordt. Ik probeer iedeeen op te vroleijken, want een mens is maar een mens. 

Soms vraag ik me wel een af of alles wel gebeurt uit vrije wil, of het vreemde handelen zoals misdadiger dat doen uit vrije wil of dat er 'iets is' wat hen drijft. Of er een soort demon is, dat sommigen mensen doen als een soort hersenspoeling. Dat geldt ook voor het goede.

Mijn leven staat eigenlijk in het teken in het inzetten om de kwade dingen terug in balans te brengen. Als is het maar een klein beetje. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten