zondag 12 februari 2017

Laatste sneeuw

Lieve mensen, hier ben ik dan, w.s. in de laatste sneeuw van voorjaar 2017,
 
De foto is genomen door Alfons. Ik vind het een super plaatje, midden op het terrein waar ik zo vertrouwd ben. Ik ken iedereen, en iedereen kent mij en dat is voelbaar, ik ben hier vrij en veilig. Ook beschut tussen de bomen, de bossen en zo meer. En ook, ik heb het gevoeld dat we voorlopig nog hier zijn.
Op een avond, als ik even alleen ben bel ik gewoon even de receptie om ze een fijne dienst te wensen. Want het is voor hun ook niet altijd even leuk. Ze zeggen tegen mij dat ze het leuk vinden als ik even bel, een praatje maak en zo. Ze vertellen niet zo veel, want die gelegenheid krijgen ze niet omdat ik zelf nog veel aan het woord ben. En dat is gewoon zo, ik heb namelijk zo veel meegemaakt en kan iedereen ook van veel adviezen bedienen.
 
Nou, tot zo ver van een besneeuwde locatie
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten