zaterdag 19 januari 2019

De functie van "hallo" zeggen en ook de naam noemen.

Ik ben al een beetje beroemd geworden op het nieuwe Wolfheze terrein. Ik heb Rob al gezien, maar ik zeg er gelijk achter aan," ik doe alleen een beetje fietsen en wandelen" en maak zo af en toe een praatje met de een of de ander. Daar ben ik gelukkig mee, dat ik met iedereen een praatje maak.


Als gebeurt er iemand met wie ik praat, en het leukste vinden ze als ik ze met de naam aan spreek. Dus, vanochtend kwam ik "...." tegen dus zei ik tegen die persoon "Hoi <....>  goede morgen". En ook, steeds meer mensen zeggen tegen mij "goede morgen Romke". 

Ik ben al een beetje bij de Vlinderwelkom. Als ik daar kom, dan lees ik tijdschriften. en dat vindt ik leuk omdat ze me niet wegsturen. Ik zou de functie voor me zelf een beetje beschrijven als "Verhalen verteller" en het leukste vind ik als ik gevraagd wordt om ergens wat over te vertellen. |.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten