maandag 7 oktober 2019

Ik ben bijna jarig !!

Hallo iedereen,

Ik ben 16 november jarig, dat is op een zaterdag. Ik word 65 jaar oud! (of jong) Dat is speciale leeftijd. Ik probeer bezoek te ontvangen de hele dag op mijn afdeling. Maar dan ook echt de hele dag!

16 November is ook Ari Haan jarig, (van Ajax).
1954 16 november op een dinsdag ben ik geboren. In Dokkum, dat ligt in Friesland. In een Café.
1954 is ook John Travolta geboren, ik wil graag aan mijn bewindvoerder 50 euro extra vragen, zodat ik voor mijn verjaardag iets extra's kan kopen, hier in het winkeltje op het terrein.
Bescheiden Romke = Blije Romke.

Er worden 3 taarten besteld, Slagroomtaart, Chocolade taart, en Mokka taart. Mijn lievelings is Mokka.
Tegenwoordig krijg je als je jarig bent, krijg je een cadeau van je persoonlijk begeleider. Dit heb ik met Femke opgeschreven op een brief. Zodat ik ook echt een cadeau krijg.
Vandaag is het 7 Oktober, en vandaag Vladimir Putin jarig.

Monday Monday van The Mamas & Papas, dit is echt van mijn de tijd, de hippietijd! Hier een link van het liedje.
De hippietijd betekend voor mij:
Lang haar, mooie mensen, vriendelijke mensen, lieve mensen, er zit geen misdadiger tussen.

https://www.youtube.com/watch?v=h81Ojd3d2rY

Ik heb vroeger op de spijkerlaan gewoond, in Arnhem. Dat was een mooie tijd. Jullie willen zeker weten wat er toen allemaal gebeurde op de spijkerlaan.. Nou ik ga het hier vertellen.

Ik had een dual platenspeler, met geluidsboxen, wel 4 geluidsboxen. Daar zette ik Led zeppelin op, dan zette ik de ramen open en kon de hele straat mijn muziek horen. Ik had een huiskamer met houten vloer, die hield ik goed bij. Ik ging ook de muren behangen. Daaroverheen witte verf. Ik heb mijn hele zolder verbouwd. Bij Besseling haalde ik al mijn spullen.

Als het weekend was, ging ik met mijn weekendtassen naar de bibliotheek en dan kwam ik terug met al mijn tassen vol boeken. Dan ging ik het hele weekend lezen. En in de avond ging ik televisie kijken.

Fijne avond iedereen,

Ook aan vladimir Putin, ik wens hem een hele fijne verjaardag.

Groetjes Romke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten