dinsdag 11 februari 2020

Wat ik heb gedaan met mijn vakantiegeld.

Ik werkte in de fotografie. Ongeveer 4/5 jaar.
Omdat ik het zo goed deed mocht ik er 5 jaar blijven werken. Dat mocht niet iedereen.
Ik kreeg zelfs 1800 gulden vakantie geld omdat ik zo mijn best deed. Dit werd gewaardeerd.
Handje contantje.
Daar ben ik mee op vakantie gegaan naar Kreta. En een grote rugzak gekocht bij Arnhems Joopie. Daar kon ik van alles instoppen voor mijn vakantie. Ik ben vanuit Arnhem naar Schiphol gegaan met de trein. Toen mocht je zelf naar je vliegtuig lopen.
Het was wel 4 uur vliegen! In mijn eentje!! Het mooiste vond ik de wolken.
Ik ben naar de hoofdstad van Kreta geweest, dat was erg bijzonder.
Ik ben daar een maandje geweest.

Groeten van grote vriend Romke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten