vrijdag 15 mei 2020

Mijn laatste post.

Lieve mensen,

Ik ben de persoonlijk begeleider van Romke, Hij heeft mij gevraagd om zijn laatste post te maken voor zijn mooie blog.
Romke wilt iedereen bedanken voor het lezen en bewonderen van zijn levensverhalen. Romke wilt open en eerlijk tegen jullie zijn.
Zijn wens is om een mooie laatste foto van hem te plaatsen. Ik heb deze foto samen met hem uitgekozen omdat hij hier een big smile op zijn gezicht heeft. En dit typisch Romke is.


Bedankt allemaal!

Romke en Femke

1 opmerking:

  1. Ha Romke en Femke, hier ben ik...Ineke....de vriendin van jouw zus Hermine ! Hoe gaat het met jou en waarom is dit jouw/jullie laatste blog ?
    Ik hoor het graag ! Ik denk veel aan Hermine en aan de hele familie van der Woude. Met mij gaat alles goed ! Hartelijke groet ! Ineke

    BeantwoordenVerwijderen