zaterdag 26 maart 2016

"Romke's Wonderfull World"

My Personified version of a 'Wonderfull World'
together with my friend Herman on the guitar.



Lyriks
What a wonderfull world

Ik werk graag in het groen
Iets voor de dieren doen
En ik geef graag
Een meisje een zoen

En ik denk bij me zelf
What a wonderfull World

Ik Orden bij boeken
Ik orden mijn post
Mijn tekeningen
En schilder doeken

En ik denk bij me zelf
What a wonderfull World

De kleuren van de Regenboog
Die passen echt bij mij
Romke houdt zijn vaandel loog
Durf te zeggen dat hij nimmer loog

Ik hou van muziek
Mondorgen en dans
Het liefst voor publiek
En misschien ook wat sjans

En ik denk bij me zelf, What a wonderfull World
En ik denk bij me zelf, What a wonderfull World

+++

<Free translation>
What a wonderful world


I like working in the green
Do something for the animals
And I am happy
when I give a girl a kiss

A
nd I think to myself
What a wonderfull World
I oranise my books
I organize my documents
my drawings and paintings
and all on canvases
And I think to myself
What a wonderfull World
The colors of the rainbow
Which really fit me
Romke holds honesty in his banner
Dare to say that he never lied
I love music
Harmocica and dance
Ideally for public
And maybe with some romance
And I think to myself, what a wonderfull World
And I think to myself, what a wonderfull World

Geen opmerkingen:

Een reactie posten