donderdag 5 januari 2017

Memories van Dublin, en geloofwaardigheid

Ik was dus als eerder gezegd, een tijd in Ierland geweest en met name Dublin. Ik zat in het centrum van Dublin, in restaurant de Bailey, het restaurant bestaat nog steeds ...
 kijk maar even rond op de RONDLEIDING

Het zal niemand verbazen dat er natuurlijk een leuke lady bij zat die mij interessant vond, en ik haar. Ze nam me mee naar haar kasteel, Monkstown nummer 4 in Dublin, en ze heette Anne Curtis, en bleek de dochter te zijn van Tony Curtis.  Nou en natuurlijk heb ik daar mooie herinneringen aan en treedt even niet in details.
 
En dan dit nog even, als ik dingen vertel denken ze dat ik alles uit mijn duim zuig maar met Google Maps, locaties en alles, kun je gewoon zien dat je alles terug kan vinden.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten