zaterdag 14 januari 2017

Zomer in Duitsland en druiven gepukt

Hierbij mijn herinnering dat ik een zomer lang druiven geplukt heb in Duitsland. dat was in Maikammer zie LINK. en heb er een super tijd gehad.




Via bemiddeling van familie Schenk kwam ik terecht bij familie Werner Weisbroth, die hadden een verlate landhuis (en ik mocht daar vrij gebruik van maken) een oude wijngaarde.

Hoe kwam ik daar?

Ik ging met mijn auto en met mijn Ierse vrienden (die bij me inwoonde toen nog in de Spijkerstraat) en Frits (woonde in Witte de Witstraat in Amsterdam) uit Amsterdam, die had een busje gehuurd. We zijn op de bonne-fooi naar Meikammer gegaan, aangemeld om druiven te plukken en woonde op dhet landhuis wat op dat moment van mij was.

Na de zomer zijn we terug gegaan naar Spijkerstraat 66 en ben daarna met hun verder gerjeist. En toen begon eigenlijk mijn Iesre avondtuur.

Over de Goudeweg in Arnhem, ik was toen nog met ouders, ik heb mijn Alpha Romeo verkocht voor 400 gulden, en daarmee ben ik toen afgereisd naar Ierland, via de nachttrein naar de westkust in Ierland. Ik ben toen overgegaan via Hoek van Holland, met North Sea Ferries.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten