woensdag 6 juli 2011

Mijn huisje van vroeger

Vroeger heb ik gewoond in de Spijkerlaan 66 in Arnhem. Als je naar Google maps gaat kun je er naar kijken. Zo te zien zit er nu een snackbar. Ik woonde op de tweede verdieping en de huiskamer keek uit op de Steenstraat, het was mijn eigen wooninkje, mij paleisje in het hart van de stad. Je kunt de voordeur nog zien maar ook het dakkapel, alles is er nog zoals voeger. Er valt veel te vertellen wat ik ook doe met Ber, zoals hoe kom je aan zo'n huisje. Nou, mijn zus Hermina had altijd wat vriendjes, zoals een antiekhandelaar maar die boven de zaak de etage leeg had staan, dus zo kwam ik er aan. Ik zie dat aan de overkant, waar vroeger een garage zat nu een computerwinkel zit, wat een veranderingen allemaal. Het was toen nog een rosse buurt maar ik had een fijne relatie met iedereen dus heb ik nooit gedoe gehad. Zo zit ik ook een beetje in elkaar...klik op hier.als je het wilt zien, witte hoekhuis, bovenste etage.
Volgende keer vertel ik over mijn attelier wat ik daar had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten