vrijdag 30 maart 2012

De flappentap en ik.

Ik ben aangesloten bij de Rabo bank en ga soms wel een naar de St. Jacobs laan, maar omdat er 'Maestro' op staat, kan ik dus overal terrecht. Ik ben iemand die geen geld over de balk gooi. Ik ben in wezen een hele voorzichte man. Eerlijk gezegd is het gewoon zo dat ik een 'verzamelwoede' heb maar dat gaat de laatste steeds beter, ik ben er me erg van bewust van.
Omdat ik een pas heb met Maestro kan ik overal terrecht. het voelt aan als een grote vrijheid. Als je bij een loket gaat, kan dit wel eens verwarrend zijn, kijken ze raar naar mij, en met een pasje van een andere bank....maar ik ben een vrije man toch? Ik wordt door een apparaat altijd serieus genomen, die kijkt me niet aan of raar doet tegen mij. Een apparaat vertouwd me en ik het apparaat. Hierbij maakt het niet uit hoe ik kijk of hoe dat ik er uit ziet.
Dus, omdat ik een pasje heb, altijd geld uit de flappentap komt en de bewindvoerder het goed heeft geregeld, doe ik ook goed. Dus jongens en meisjes, dit is weer een blogje van een blije man!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten