vrijdag 23 maart 2012

Survival man

Ik voel me krachtig en iemand die eigenlijk altijd wel zijn gang kan gaan, zelf al gaat de wereld naar de klote, ik redt me wel. Ik ben een survival man en overleef wel in de natuur. De natuur heeft zo veel, je ziet overgebleven akkers met bieten, fruit aan de bonen, wortels uit de grond, schuilen in de bossen, water poeltjes vind ik wel. Ik denk dat ik dan een grot ga maken op een afgelegen plek en overdag dan buiten.
Ik kan zelf zo leven dat ik gangen onder de gron ga maken, met een heel gangenstelsel en best een mooi verblijf voor me zelf kan maken. Ik heb dan niet veel nodig, wel wat batterijen en mobieltje en zo, ik redt me wel.
Ik zie dat wel zitten, dan in de bossen een mooie vrouwtje tegen komen, kindjes maken en een soort Adam en Eva zijn...ik kom er wel aan uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten